piątek, 29 listopada 2013

Elseve L'oreal - błyskawiczna rekonstrukcja dla włosów zniszczonych


Znowu o włosach  :) Tym razem krótka recenzja BŁYSKAWICZNEJ rekonstrukcji dla włosów zniszczonych zamkniętej w tubce.

Tubkę kupiłam za 3,99 w ROSSMANIE - cena dosyć wysoka jak za 20 ml - mi produkt starczył na 1 raz bo nie jest jakoś bardzo wydajny. Za 1 litr produktu musiałybyśmy zapłacić aż 199 zł!

Mój wzrok przykuł napis z obietnicą producenta o błyskawicznym magicznym działaniu kosmetyku na włosy. Oczywiście cudów się nie spodziewałam i miałam rację :)

PLUSY:
-dostępna w każdym rossmanie
-ładnie pachnie
-ułatwia rozczesywanie
-idealna na podróż - nie musimy brać ze sobą pełnowymiarowego produktu jeśli chcemy np. na wyjeździe użyć odżywki do włosów
-włosy wyglądają zdrowiej - włosy na czubku głowy [ tam, gdzie są jeszcze nie poniszczone w moim wypadku ] wyglądały na prawdę fajnie, trochę tak jak z reklamy, piękny blask i wygładzenie!
-nie obciąża włosów !
-szybko działa - nie trzeba siedzieć z produktem na głowie 30 minut

MINUSY:
-mało wydajna - dla gęstych i dłuższych włosów starczy tylko na 1 raz
-beznadziejne i niewygodne opakowanie - wyciskanie resztki kosmetyku z tubki jest na prawdę ciężkie, dużo produktu zostaje w środku
-REKONSTRUKCJA?ciekawe! - nie zauważyłam poprawy stanu zniszczonych włosów. Stosowałam lepsze odżywki za niższą cenę. Tak jak pisałam w plusach kosmetyk świetnie zadziałał na zdrowe włosy, ale na te zniszczone dużo słabiej.
-cena - za taki 'efekt' nie warto płacić 3,99 zł, po prostu strata kasy

Podsumowanie:
- produkt sprawdza się, ale zdecydowanie na zdrowych włosach. Moje są chyba za bardzo zniszczone, żeby zobaczyć jakiekolwiek lepsze działanie niż takie, które mają tańsze odżywki. Zawiodłam się, bo od L'oreala oczekiwałam trochę lepszego efektu. Niestety nie polecam.

XOXO. Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz