sobota, 30 marca 2013

Nie taki Avon straszny, czyli jeden z niewielu kosmetyków katalogowych, które polecam!



Kiedyś byłam konsultantką takich firm jak Avon czy Oriflame. Pamiętam, że całe pułki w łazience były zawalone 'cudami' z obu firm, a z większości nie byłam nawet zadowolona. Do tej pory jestem dosyć sceptycznie nastawiona i do jednej i do drugiej firmy jednak staram się nie skreślać niczego od tak i co jakiś czas wypróbowuje po kilka kosmetyków, które są w Polsce mimo wszystko bardzo popularne i łatwo dostępne. Dzisiaj napiszę o produkcie, który kupiłam w Avonie i który zdobył moje serce.



Nie pójdę spać bez umycia twarzy żelem do oczyszczania twarzy/płynem/pianką  - no chyba, że to jest po jakiejś imprezie i nie jestem w stanie trafić wodą w twarz ;D W normalnych okolicznościach mycie twarzy takim specyfikiem jest moim rytuałem więc muszę mieć do dyspozycji fajny produkt, który się będzie sprawdzał. Skusiłam się na piankę z Avonu. Głównie z czystek ciekawości bo zawsze używałam żelu lub płynu, więc przyszedł czas na przetestowanie czegoś w piance.

Co obiecuje nam producent:
Nietłusta pianka do mycia twarzy delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę, przywraca jej równowagę i zdrowy wygląd. Linia Avon Solutions " Doskonała Równowaga" z kamelią przywraca twojej skórze upragnioną równowagę. Wyciąg z pochodzących z Japonii liści herbaty kamelii zawiera mocne przeciwutleniacze i minerały takie jak cynk, które przywracają równowagę zarówno całemu organizmowi, jak i skórze. Przy regularnym stosowaniu ten silnie działający składnik może zmniejszyć produkcję sebum i przywrócić skórze mieszanej upragnioną równowagę. Po dwóch tygodniach stosowania 88% kobiet zauważyło, że ich mieszana skóra odzyskała równowagę i piękny wygląd.
Pojemność : 150 ml.

Moja opinia:
Pianka jest świetna pod każdym względem.
-wydajna - mam ją od lipca i posłuży mi jeszcze miesiąc jak nie więcej !
-świetnie oczyszcza twarz - nie trzeba powtarzać czynności sto razy
-nie tłusta, fajna konsystencja
-opakowanie z pompką - wygodne, poręczne i solidne - można brać w podróż i śmiało wrzucić do torby
-ładny, delikatny zapach
-nie podrażnia, nie uczula
-matuje i w moim przypadku nie wysusza - wiele razy słyszałam i czytałam, że pianka strasznie wysusza. U mnie tego problemu nie ma. Może dlatego, że prawie zawsze stosuję jeszcze krem nawilżający, ale nie zauważyłam, abym potrzebowała go więcej po używaniu tej pianki.
-pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku

Podsumowując:
Fajny kosmetyk, który solidnie oczyści nam buzię bez podrażniania. Na dodatek bardzo wydajny i tani. Ja zapłaciłam 10 zł, bez promocji jest chyba za 17,99, ale warto poczekać na obniżkę :)

XoXo,Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz