piątek, 29 marca 2013

Buty godne polecenia ! :)

Zazwyczaj piszę o kosmetykach, ale dzisiejszą notkę poświęcę... BUTOM ! A dokładniej balerinkom :)
Wiem, że nie jest jeszcze czas na zakup balerinek, bo za oknem śnieg, ale niedawno rozpoczęłam pracę i właśnie takich butów potrzebowałam. Strasznie obawiałam się tego, że tradycyjnie przez pierwsze 3-4 dni moje stopy będą krwawić i cierpieć od obtarć przez nowe buty. Ale wyjścia nie miałam, trzeba było się przygotować na ten ból i zaopatrzyć w całe paczki plastrów. Po balerinki poszłam do CCC, znalazłam idealne dla mnie w niskiej cenie 59,99. Może nie jest to najniższa cena, ale z doświadczenia mogę powiedzieć, że zdecydowanie lepiej dopłacić niż kupić za 30 zł na targu buty, które nie są ani wygodne, ani trwałe. Jak widać na zdjęciach buty są nabite ćwiekami :) Tak - NABITE, ćwieki nie są przyklejone, więc tutaj wielki plus :) Oprócz ćwieków mają też malutkie cyrkonie - ile wytrzymają tego nie wiem, ale chodzę w nich ponad tydzień i żadna nie odleciała. A teraz najważniejsza rzecz - to najwygodniejsze buty na świecie ! Zaraz po zakupie musiałam w nich przelatać bez przerwy całe  8 godzin. Żadnego ucisku, obcierania, NIC co sprawiało, że odczuwałam dyskomfort. Zdarza się, że jestem w pracy ponad 10 godzin. Nie jest to praca siedząca, wręcz przeciwnie - zdarza się, że dosłownie BIEGAM przez cały czas z miejsca do miejsca, więc jeśli miałabym mieć na nogach niewygodnie buty to nie byłoby dobrze. Z ręką na sercu polecam wszystkim paniom, które w najbliższym czasie będą musiały zaopatrzyć się w nowe balerinki !

Korzystając z okazji życzę wszystkim wesołych świąt i wreszcie wiosny !

XoXo, Z.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz