niedziela, 17 marca 2013

Britney Spears - FANTASY

Dawno nie pisałam o perfumach, więc czas na notkę o jednym z moich lubionych zapachów. Księżniczka Pop'u niestety już dawno straciła swoją mocną pozycję na rynku muzycznym i już nie jest tak uwielbiana przez wszystkich za to perfumy sygnowane jej nazwiskiem dalej są na topie. Jestem fanką jednego zapachu wypuszczonego pod nazwą perfum Britney Spears, mowa tu o FANTASY. Już od pierwszego spotkania z tym zapachem wiedziałam, że te perfumy będą za mną chodzić dopóki ich nie kupię. Kiedyś ciężko było je dostać w Polsce. Jak były na allegro to w kosmicznych cenach, ale jakiś czas temu weszły do ROSSMANA. Zaczęły robić się coraz bardziej popularne, cena zmalała i wreszcie są moje ! Mam buteleczkę 100 ml bo stwierdziłam, że 50 ml zdecydowanie mi nie starczy. Ok, czas na krótką ocenę tego cuda :)
Na pierwszym miejscu - TRWAŁOŚĆ - są mega trwałe, zdecydowanie biją na głowę perfumy z Avonu i Oriflamu.
Zapach jest wspaniały. Niepowtarzalny i mi osobiście kojarzy się tak 'ciepło' i ' bezpiecznie '.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: kiwi, śliwka chińska
nuta serca: biała czekolada, jaśmin, biała orchidea
nuta bazy: korzeń irysu, piżmo
To co muszę powiedzieć o tych perfumach to to, że nie są 'nachalne' i 'męczące'. Kilka razy zdarzyło się, że moja koleżanka miała na prawdę śliczne perfumy, ale po kilku minutach ludziom w jej otoczeniu robiło się niedobrze i czuli się dosłownie wykończeni tym zapachem.

Jedynym minusem tych perfum jest opakowanie. Moim zdaniem jest po prostu przesadzone, buteleczka jest straszna.Wiele osób zastanawia się dlaczego nosze w torebce.. BOMBKĘ! Muszę jednak stwierdzić, że takie BARDZO rzucające się w oczy opakowanie było dobrym posunięciem marketingowym, bo ciężko przejść obojętnie obok takiego flakoniku i z czystej ciekawości człowiek sprawdza co za zapach kryje w sobie to dziwne coś :) Mi flakonik tak bardzo nie przeszkadza, ale przyznaję, że jest dosyć irytujący. Tak czy siak - polecam te perfumki każdej kobiecie :)


 xoxo, Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz