czwartek, 20 czerwca 2013

Mit o suszeniu paznocki obalony ! Sprawdź to!

Hej kochani. Dziś postanowiłam przeprowadzić ' eksperyment ' szybkiego suszenia paznokci, o którym przeczytałam kiedyś w gazecie i na kilku forach internetowych. Jaki to sposób? Wystarczy zanurzyć paznokcie z warstwą lakieru w lodowatej wodzie! Legendy głoszą, że dzięki temu szybciej wyschnie tam lakier i mało tego ! Nasze paznokcie będą piękne, gładkie i lśniące! Dla mnie brzmi cudownie! Zawsze mam problem z mokrym lakierem bo nawet jak staram się nie ruszać i pozwolić moim paznokciom wyschnąć to i tak albo jakiś paproch się pięknie ' wtopi ', albo po prostu moje paznokcie wyglądają jakby poszły na imprezę i poniósł je melanż.
Ok, zacznę od tego co potrzeba nam do tej cudownej metody, która zapewni nam spokój i piękny efekt:
                            

-Miseczka z zimną wodą
-Lakier do paznokci [ no na to nikt by nie wpadł ]
-kilka kostek lodu
-paznokcie! :D [ dziś dzień sucharów :)]

Jeśli wszystkie ' składniki ' już mamy to możemy przejść do działania. Kostki lodu wrzucamy do miseczki z wodą, żeby nam się jak najbardziej schłodziła i przez ten czas malujemy paznokcie :)
Kolejny etap jest mało przyjemny. Wkładamy paluszki do naszej lodowatej wody i czekamy..


Jak długo mamy trzymać? tego nie wiem, więc trzymałam tyle ile wytrzymałam ^___^
I podziwiajmy efekt !


A tutaj ' cudowny ' efekt po wyschnięciu..


Czas na podsumowanie! Jak widać na załączonym wyżej zdjęciu - nie warto się w to nawet bawić. Szkoda wody i lakieru. Mit obalam ! Paznokcie wyglądają tragicznie. Może u kogoś na innym lakierze to lepiej wyjdzie, ale mój się jak widać zbuntował.
XoXo,Z.

2 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej metodzie i bardzo dobrze bo jestem pewna ,że gdybym o niej wiedziała to bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba logiczne,że jak jeszcze mokre paznokcie zanużysz to będą wyglądały jak Twoje na zdjęciach :D cała filozofia w tym,że paznokcie muszą same wyschnąć,a dopiero wtedy wkładamy je pod zimną wodę lub tak jak Ty to robiłaś, do miseczki z lodem i wodą :) wtedy lakier jest bardiej utwardzony i dłużej się trzyma :)
    P.S
    Te lakiery z chińskiego marketu naprawdę są słabe, więc nie dziw się,że tak 'rozwalają' się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń