piątek, 25 stycznia 2013

Puder matujący CITY FASHION w kamieniu firmy HEAN - mój no.1 !


 Firma Hean niestety nie jest jeszcze za bardzo znana, ponieważ ich kosmetyki można znaleźć tylko w wybranych sklepach. Hean jest polską firmą, więc ceny są na prawdę fajne a jakość produktów znakomita.


Dziś recenzja pudru matującego w kamieniu CITY FASHION. Wcześniej używałam z tej samej serii rozświetlającego i byłam na prawdę bardzo zadowolona [ poleciła mi go moja przyjaciółka, która też jest jego wielką fanką ] , ale postanowiłam tym razem wypróbować coś co matuje.

Co pisze o nim producent?
"MATTE compact powder

Puder matujący nadaje skórze świeży naturalny wygląd na wiele godzin. Nie tworzy efektu maski i pozwala oddychać skórze, kolor wtapia się w skórę.Puder znakomicie nakłada się i jest bardzo wydajny.

Formuła nowej generacji oparta na składnikach naturalnych i minerałach zawiera m.in.:
- Dry Flo – transparentna skrobia kukurydziana skutecznie matuje i absorbuje nadmiar sebum
- zielona herbata – nawilża i pielęgnuje
- kakaowiec – delikatnie wygładza skórę
Posiada filtry UV."



[Puder w opakowaniu wygląda troszkę ciemniej niż po nałożeniu na skórze]



Zacznę od wymienienia plusów:
-cena [ 11 zł ]
-duża gama kolorów!- to było duże zaskoczenie bo często spotykałam się z tym, że miałam do wyboru tylko 3 odcienie i każdy był za ciemny
-wydajność - produkt mega wydajny! opakowanie starcza mi przy codziennym używaniu aż pół roku, czasami nawet dłużej [ oceniam na podstawie rozświetlającego. Matujący mam już 2 miesiące i już widzę, że wydajność ma taką samą]
-świetnie działa. Matuje, jest lekki, nie obciąża skóry, wygładza i lekko kryje zaczerwienienia.
-dosyć długo utrzymuje się na twarzy

Minusy:
-dostępność - w niewielu sklepach można go dostać, ewentualnie w internecie, ale wtedy trzeba czekać kilka dni no i dopłacać za przesyłkę
-nakładanie gąbeczką ODPADA. Tworzy się wtedy dosyć gruba warstwa pudru na twarzy. Trzeba go nakładać pędzelkiem



Podsumowując, polecam go bardzo mocno. Jest moim numerem 1 i mimo tak niskiej ceny spokojnie mogę go porównać do dużo droższych pudrów dostępnych w drogeriach. Warto wejść na stronę HEAN i poszukać sklepu w okolicy w którym można dostać kosmetyki tej firmy.
XoXo, Z.                                            


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz