czwartek, 31 stycznia 2013

Paczka z Japonii ! :D




Wczoraj po powrocie do domu czekała na mnie niespodzianka- paczka z Japonii ! Umarłam ze szczęścia chyba 100 razy zanim ją w ogóle otworzyłam. Nadawcą był mój kolega, japończyk z którym od ponad roku codziennie piszę emaile. A teraz zawartość paczki:




-Pyszne coś, co jak wnioskuję ze zdjęcia z opakowania ma być czymś jak ' kulki lodów waniliowych'. W pudełeczku znajduje się 8 kuleczek. Są pyszne, mimo, że jestem na diecie i nie jem słodyczy już od prawie miesiąca, musiałam się skusić na jedną bo czego jak czego, ale słodkości z Japonii nie spróbować to grzech ciężki. Kuleczki są dosyć śmieszne w dotyku - miękkie, trochę przypominają mi... ślimaka xD Moja mama miała duże obawy przed spróbowaniem tego czegoś, ale po zrobieniu całej masy scen i min w końcu stwierdziła, że całkiem smaczne, ale " dziwne w dotyku ". To służy do jedzenia, a nie do dotykania, więc nie widzę problemu.



-Eyeliner Dolly Wink- na pewno go zrecenzuję w najbliższym czasie :) Chciałam go od bardzo, baaaardzo dawna i wreszcie trafił w moje ręce <333


-Paletka Dolly Wink z 4 cieniami. Recenzja pojawi się wkrótce :)
-Bibułki matujące Hello Kitty - nie wiem czy będę je recenzować xD Może kiedyś o nich wspomnę :)
  
- Podkładka pod myszkę z misiakaaaami <3 Nie lubię korzystać z myszki, ale chyba będę musiała to zmienić;D
-i prezent dla Mimi [ mojego szczurka ] też się znalazł xD Makoto ubóstwia mojego szczura tak więc sprezentował jej samochód ^___________^


To tyle. Czekajcie na recenzję japońskich kosmetyków!

Xoxo, Z.

2 komentarze:

  1. Oto dlaczego internetowe przyjaźnie są bardzo dobre ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała paczka, jak super mieć takiego kolegę, pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń