wtorek, 23 października 2012

Avon Care Sheer Gloss balsam do ust

Kosmetyki z Avonu raczej nigdy nie trafiały w  mój gust. Mimo to skusiłam się na balsam do ust, który miał świetnie nawilżać i podkreślać kolor ust nadając im delikatny róż.

Jeśli chodzi o nawilżanie - sprawdza się dosyć dobrze.
A co z podkreśleniem koloru ? MASAKRA. Mi totalnie nie odpowiada efekt jaki daje ten kosmetyk. Po pierwsze - kolor jest zbyt różowy, zbyt intensywny, mi nie pasuje, trudno.
Oprócz tego - ciężko jest nałożyć go tak, żeby nie było plam. Mimo, że usta są dokładnie i równo pokryte to pojawiają się plamki, jedne bardziej różowe, drugie mniej.

Nie mogę nie wspomnieć też o blasku jaki jest na naszych ustach zaraz po aplikacji balsamu. Nie trwa on szczególnie długo, szybko znika i zostaje sam niefortunny różowy kolor.

Cena: ja zapłaciłam 6 zł.

Podsumowując: Nie polecam.
Głównie przez te 'plamy'. Możecie je podziwiać na zdjęciu i zdecydować, czy chcecie, żeby Wasze usta wyglądały podobnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz