sobota, 23 lutego 2013

Bloker antyperspirant ZIAJA


Po długiej nieobecności wracam i mam dla Was kolejną perełkę! Tym razem to Bloker firmy Ziaja. Nigdy nie narzekałam na jakieś problemy z poceniem się, ale postanowiłam wypróbować ten kosmetyk, bo dobrze byłoby mieć coś co nie pozwoliłoby na zalanie potem podczas sytuacji stresowych :) Ogólnie uwielbiam antyperspiranty i nie wyobrażam sobie życia bez nich jednak nie każdy antyperspirant jest dobry i w pełni niezawodny.

Za bloker zapłaciłam 6,99 - kupiłam na allegro.
Pierwszy minus jaki rzucił mi się w oczy - na opakowaniu napisane jest, że jest to kosmetyk bezzapachowy. Po odkręceniu zakrętki i użyciu blokera BEZZAPACHOWY zamieniło się na ' fuuuuuuj'. Ma zapach i to nie byle jaki. Nie jest to na pewno woń intensywna i bardzo śmierdząca, ale zdecydowanie nieprzyjemna. Na szczęście kosmetyk stosuje się tylko na noc [ przez pierwsze 2-3 noce ] a później już 2 razy w tygodniu. Zapach do rana znika z ciała :)
Kolejny minus to dziwne uczucie swędzenia i pieczenia podczas pierwszej aplikacji. Myślałam, że pachy mi wypali. Miałam ochotę pójść do łazienki i to zmyć, ale jakoś wytrwałam i po jakimś czasie wszystko przeszło :) Kolejne aplikacje były już bezbolesne .

To jedyne minusy jakie moim zdaniem ma ten kosmetyk. Poza tym ma same plusy! Zero pocenia się! Nawet kiedy dopadła mnie choroba i momentami zalewała mnie fala gorąca - NIC A NIC!

Cena jak najbardziej też należy do plusów, bo za 7 zł nabyłam coś na prawdę wartościowego i zdecydowanie wydajnego - przy użyciu 1-2 razy w tygodniu na pewno wystarczy mi na kilka miesięcy.

Polecam każdemu :) Nawet jeśli się nie sprawdzi w 100% tak jak u mnie to dużych kosztów nie poniesiecie.

1 komentarz:

  1. Jest to zdecydowanie mój ulubieniec. :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie ;p

    OdpowiedzUsuń